Råttäten kaka

Ja då har jag gjort som alla andra. En skrivare en dataskärm och en bilstereo =D
impulsinköp Iron man AC/DC soundtrack hihi
älskar att shoppa, hatar att betala... facebook hatar jag oxå, men jag är ju smått fast i träsket nu. "Bli medlem för mycket av jobbinfon kommer tas upp där" suck. skicka ett mejl!

Öhm..jo vi har internet nu förresten. men inget vatten heh... eller jo i källaren fast det vattnet ska inte vara där.
Hittills har jag sett rådjur, harar, en älg och en räv. Renarama kolmården. Gubbar på taket har vi oxå.

Det svider inte lika mycket, mest därför att det är ju mitt eget val så jag har ju ingen rätt till att bli ledsen. Men lite svider det iaf, det vore att ljuga om jag sa något annat. Men allt det andra väger upp det... jag ska bara påminna mig om det då och då =P

Allt händer verkligen i helgen. Ha så trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0