sekretessbelagt

Drar jag till mig ormar eller vad är det här?
Rev hundkojan idag. Ja jag REV den hihi med BILEN. Snöre runt kojan, fäst det i dragkroken och KÖR tjohoo!
Hade sedan hunnit demolera typ halva så slingrade en kopparorm sig fram uck! en orm som tydligen egentligen är en ödla, men skitsamma. avlång kropp=orm. jag tycker inte om ormar.

Två avsnitt kvar. GAH! det är oliiiidligt. supernatural <3
har nu även gett mig in i true blood och jag har tidigare bara sett bitar, snuttar, av serien och då inte fattat nått! Den har bara verkat jättemysko, men nu när jag sett det från början så växer den faktiskt på mig. visst ren porrfilm är det ju helt klart =P (mer eller mindre) men det är ju knappast de bitarna som är BRA!
Tara är grymt bra!

I'm in the market for a vehicle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0