Han ska va ung, villig och motorburen

Jag har inget emot sjuksköterskor eller de som vill utbilda sig till det, men JAG är det INTE och därför stör jag mig lite på att som BMA:are är det dem jag kommer bli "ihopbuntad med"

Alltså det här är jättelöjligt, jag vet, men jag blir så lycklig jämt när jag hittar något jag letat efter. det spelar ingen roll vad det är. För väldigt längesedan fick jag ett bröd på ett ställe, det var underbart gott men av någon anledning fick jag aldrig veta vart det där brödet kom ifrån det dök alltid lixom bara upp där borta men jag har själv aldrig sett det någonstanns. Men så idag på willys där var det =D

Jag har en idol! Han heter Oscar Wilde.
 "När folk håller med mig får jag alltid en känsla av att jag har fel"


Finns det inte nån som kan som en riktig man
dricka öl och åka hoj
Finns det inte nån som kan som en riktig man
dra från snuten mest på skoj
Vart finns det grabbar som gör rääcer
av min lilla brandgula pusch dakota


Det går ju bara inte att låta bli å le när man lyssnar på knutters =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0