Awesome smittar

"Så det är så där du ser ut?" haha går ju inte att jämföra sin nya syn med den gammla när man har linser så det var inte förrns igår kväll när jag hade glasögon som jag verkligen blev chockad.
Folks annsikten framförallt är mycket tydligare. Saker och ting har konturer! McDonalds skylten är inte luddig längre haha

I can see the world. Awesome! =D

Nu är det bara hörapparaten som fattas

The hitch hikers guide to the galaxy blir faktiskt bättre. Å nu kan jag faktiskt ha boken i knät och ändå se vad det står!!! var tvungen att hålla upp den nära annsiktet tidigare.
Alltså jag är ju knappast ensam om att få linser men för mig är det fortfarande häftigt. hihi


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad spännande med bågar! Dem vill jag se när vi ses nästa gång!! :D

2010-03-18 @ 18:53:13
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0