"Semester"

Jag är så lycklig, jag är så glá, för idag är just idag. Trallallaaa!
Solen skiner, himlen är blå, vad det är skönt att leva då.
Jag kan fortsätta =P
Det går upp och ner som vanligt, men i långa loppet är det precis så som jag vill ha det. Och när jag väl påminner mig själv om det lugnar jag ner mig. Livet är långt. Mycket ska visserligen hinnas med, men jag hinner, jag hinner.

Nu har vi brukbart vatten! Dock bor vi på landet så vi har inte så MYCKET...heh.

Jag åker förbi lithells i stortsett varje dag och lika jävla skadeglad blir jag varje gång mohaha! Jag får segla förbi inte svänga in.
Jag tål alla, får det å funka med alla...men när hon stiger in så vill jag bara helt plötsligt vrida nacken av alla. Måste komma underfund med hur jag ska överleva henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0