Nisse och Lukas

Det är verkligen jobbigt att verkligen VERKLIGEN vilja något... Bryr man sig inte så bryr man sig ju helt enkelt inte. Å att saker och ting aldrig är 100 procentiga i denna värld. Inget är SÄKERT förns man står där, en halvtimme in i det hela =P
Vill att människan ska svara men är rädd för att svaret ska ha ändrats. Glömt mig? =S

Vi har fått katt! Å han är världens underbaraste lilla varelse. Senare i veckan kanske Nisse kommer. Vi ville egentligen inte ha Lukas förns han var tolv veckor (tror han är tio nu) men de skulle avliva mamman och alla syskonen var redan borta så stor vitts.
21 år och detta är mitt första EGNA husdjur hihi.

Igår var folk dumma! Alltså OVANLIGT dumma! Jobbar jag som ordningsvakt kan typerna dumpa vilken skit på mig som helst, like I give a shit! Men på "the day job" om någon kommer och säger att jag klantat mig så vill jag bara börja grina. Fast inte igår...igår blev jag förbannad. "Tror ni vi jobbar med telepati här eller? Hur fan ska jag veta vad ni sagt åt henne för tio minuter sedan och 5 meter bort!?" Å börjar man säga vissa saker av sin beställning, säger man då inte HELA!?
Jag blev så stressad och FÖRBANNAD å kunden har ju alltid (aldrig) rätt så jag får ju verkligen inte tappa behärskningen, nej men då börjar det hoppa grodor ur munnen på mig. Jag är fullt medveten om att det där inte var bra sagt men vid det tillfället hade det inte spelat nån roll VAD jag slängt ur mig de hade bara blivit ännu argare hursomhelst. Å sen att det var Irritationsobjektet som påpekade det oxå gjorde mig ju knappast gladare!

Välja mellan hungriga eller fulla människor väljer fulla any day of the week!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0