My 15 minutes of fame 6 augusti

Okej nu har jag sett första programet. Tack och lov för att det är så lite som de visar av hela inspelningsdagen. Mig kommer de inte visa mycket. Lukas är den som kommer ta plats =P
jag tyckte programet var bra, men det kanske hade å göra med att jag kunde spola förbi reklamen och lotteritjaffset samt att jag satt i mig en halv vinare innan jag började titta hehe

kämpade så hårt för att de inte skulle säga att jag var ordningsvakt i tv och så stod det med så fina bokstäver i tidningen... lite status var jag väl tvungen att ge mitt lag =P

Efter att ha sett första programet är jag dock mindre nervös. SÅ dålig var jag inte, får väl bara se sen hur det klipps. 6 augusti då smäller det. Titta eller titta inte. ni väljer själva, men jag tycker ni ska titta.

Ha det gött

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du var ju as grym ;D

2010-08-06 @ 21:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0