Förändringens syfte

Skönt att den jag behövde mejla hörde av sig först. Kommer nog få tok spatt och spader imorrn när jag får schemat men det är väl bara att härda ut...
"det är inget trevligt att jobba med dig när du skriker"
"1. Jag skriker inte och 2. det är inte så jävla roligt å jobba med dig heller lilla fröken för du gör ju inget!! Och det lilla du gör är att förstöra det jag gjort!"
ANDAS! Mörda. dölj... hehe

är lite trött på att vara go glad och trevlig. det är ju som sagt inget som kommer naturligt för mig =P

att nattbada är nog bland det härligaste som finns...bortsett från myggen alltså.


People change, change because of who I am
If you don't, than you and I won't get along


-Sometimes med Donkeyboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0