Grymt trevlig dag

Jag är ju verkligen inte van vid att bli aktiverad =P att vara trött för att man gjort något är en väldigt skön trötthet hehe. Har haft en väldigt trevlig dag.
Bortsett från att tydligen ALLA i örebro har bestämt sig för att köpa en UV-lins storlek 58 så de är slut överallt! Eller, nja förutom på siba men där var den hundra kronor dyrare än på c. ohlssons.
Där inne sa jag på skoj att jag skulle gå å charma expiditen...heh... pinsamt lagom när jag insåg att han hört mig haha

Sen kan jag även medela att australienska dollar är i PLAST! eller nästan iaf.

Jag gick upp klockan ÅTTA imorrse! Okej det finner väl de flesta inte så häftigt egentligen men för min dygnsrytm är det det. Tid för vaccination imorrn har jag iaf lyckats tjata till mig. Tydligen ska även ALLA i hela örebro vaccinera sig denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0