Gröna citroner

Har ni försökt tina köttfärs genom vattenbad?
Låtbli det, det funkar inget vidare =P

Sen vette sjutton vad jag hållt på med, men två nätter i rad har jag blivit rädd för en ryggsäck som ligger på mitt golv i mitt rum. Har ni sett filmen Donny Darko ochden där läskiga kaninen som är med i den?
Väskan såg ut som det kaninhuvudet och det var skitläskigt!
Tog bara två nätter dock för mig att om jag nu blev så jävla rädd för den kunde jag ju bara helt enkelt ha flyttat på den =P

Det är helt otroligt och så fruktansvärt underbart! Mario ska ha barn. BARN!
Å på alla andra ställen här i sverige flyttar folk ihop...

Det är lite för kallt i Australien just nu... Det får ta å arta sig till dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0