Det är synd på bra tjejer

Jag vill inte se jag vill inte höra och framförallt jag vill inte veta =P

Visst är det trevligt när man går igenom gamla väskor och hittar allt möjligt men jag vill ju hitta det jag letar efter!

Det gör ont i mig när jag tänkter på det. Tänker på vad jag kan ha förlorat, men lika ont gör det när jag minns hur ledsen jag blev. Sårad över att så uppenbarligen inte vara värd mer i dina ögon.
Den dagen du inser hur dålig han är så finns jag här, för jag saknar DIG, det gör jag faktiskt. Men känner jag dig rätt går väl du å känner dig påhoppad nu och då kan jag medela att jag sagt precis samma sak till minst två personer (var på väg att bli en tredje men hon fick tillbaka sitt förnuft) om inte mycket hårdare saker och de personerna är lustigt nog fortfarande mina vänner. Du borde veta.
Men är du vettig så borde du även ha slutat läsa min blogg vid det här laget =P. Alltså gör jag detta till en win win situation för dig.
Låtsas inte om detta och du anses vettig. Vakna och få tillbaka en vän.
Oavsett vad så säger jag lycka till i livet <3


Å vet ni vad som är ännu jobbigare än att söka ett jobb man vet att man inte kommer få?
Att söka ett jobb man verkligen vill ha!


När jag satt i bilen verkade orden passa så perfekt på allt, men sen när jag läser dem inser jag att det är nog ingen annan än jag själv som kommer kunna dra paralleler till vad jag menar haha jaja.

Westlife - What about now

The ways I loved you
For all the things that never died,
To make it through the night,
Love will find you

What about now?
What about today?
What if you’re making me all that I was meant to be?
What if our love never went away?

What if it’s lost behind words we could never find?
Baby, before it’s too late,
What about now?


This broken heart can still survive
With a touch of your grace
Shadows fade into the light
I am by your side,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0