Bus behöver inte vara enkelt

Någon borde göra en studie på hur kaoset exploderar när min bror flyttar in. Det är faktiskt rätt otroligt.
Pang bom bang krash.

Jag har en riktigt hemsk natthosta som jag verkligen VERKLIGEN hoppas ska gå över typ inatt för alltså sova i ett rum med tio pers och hosta...det skulle nog inte vara så uppskattat heh.

Å kanon bra att tre arbetsdagar innan vi ska åka komma på att jag har ju en vaccinationsgång jag måste hinna med innan avfärd. GAH! Så jag måste gå upp imorgon å ringa. Suck.

Som sagt min bror kom hit idag och hade en mycket intresant liten sak med sig. Eller jag tyckte den var jättespännande iaf INNAN jag blev utsatt för den. En mattebok. Till en början var det avundsjuka, tro det eller ej. "Åh jag vill oxå plugga" MYSIGT var nog tom det lilla ordet som dök upp i huvudet på mig. Fråga mig inte varför. Men sen... sen när jag upptäckte att jag inte kunde lösa den där sketna dunder enkla ekvationen så var det inte så roligt längre... jävla pissmatte övergick min lycka i =P
Tack vare "Mia" (blink blink hon vet vem hon är) så insåg jag tillslut att ännu en gång var det bara jag som gjort det krångligare än vad det egentligen var. Som sagt busenkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0