Australien nästa

Jag var lugn. Sen pratade jag med eddys mamma =P haha
Jag vill tro att jag har koll på läget. Jag har faktiskt gjort det ett par gånger, även på kryckor så lite cred kan jag väl ändå få. Det är charter som det alltid går åt helvete med haha fan ta thomas kuk!

Är helt färdig. Packad och ...lugn, mer eller mindre

Gårdagens låt har jag nu hittat med Daughtry och den är mycket bättre. Synd att "Over you" har blivit så sönderspelad på radion, den är faktiskt bra! Jag är en textmänniska haha
Men det är dags att släppa det där nu. "I know I said I'm sorry but that's not what I ment to say"
Alla Daughtrys låtar är ju överlag bra!


Säger hejdå nu. Vi hörs om fem veckor. Men ge inte upp hoppet om mig tills dess. Lovar att vara tillbaka då.
Hur livet ser ut efter denna resa är upp till poliserna, men förbannad eller inte så stannar ju inte livet för det.

JAG SKA TILL AUSTRALIEN!!! =D

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha det så kul alvida!(och eddy)

Trash the place:D

2010-01-20 @ 15:22:00
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com
Postat av: Tony Könönen

Hallå..!! Hoppas du hare bra....!! Kram!!

2010-02-21 @ 03:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0