XXL

Har man inget internet på landet får man sitta med datorn på en parkering i örebro eller kumla haha!

Det här kommer nog rulla på...=D

Hur kan man låta bli att le när man får sina alldeles egna handfängsel? hihi
Jag är färdig. Jag är ordningsvakt med förordnande, batong, fängsel, och hölster därtill. Jag är så lycklig.
Nästa bit är på gång. Jag är ju anställd men ändå vill jag lixom inte jinxa nått.

"Har ni någon tjugoetta åt henne?"
"Va fan snackar du om? Jag ska ha en tjugosexa!" Ska jag ha en batong ska jag väl ha en BATONG! (inte en pekpinne)

det är en jävla skillnad på storgatan och stortorget!

jag har glömt något jag borde ha gjort nu på datorn... vad för nått? attans kanelbulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0