Fråga chans

Det är fruktansvärt underbart väder ute! Vevade ner rutorna på bilen för första gången idag och så radion på full sprutt. Så härligt.
Ankor brukar hålla till där det finns vattendrag. Ex. en å, en flod, en sjö. Vi har inga vattendrag i kumlaby, men vi har ankor...och mycket djupa vattenpölar hehe

Det är lådor överallt. Överallt! Trots det känns det inte riktigt som att det är JAG som ska flytta. det är ju mamma som ska. jag följer bara med...en stund. jag flyttar snart på egen hand.

Jag sover och sover...fast jag sover inte. det går inte så bra. Jag skyller på mormor. det är hennes nervositet jag ärvt =P från morfar fick jag förkärleken till kyrokor och ost.

Jag gör verkligen så gott jag kan och jag ser när andra människor försöker. Men se då att jag oxå faktiskt försöker. Det är skillnad på att "få en chans" och "ta en chansen". Sen kan man ju hävda att man skapar sina chanser. Men chanser är så flyktiga saker att man inser sällan att det var en själv som gav sig chansen förns det är för sent att ta den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0