Standing by

jag har verkligen inget å komma med...
förutom att jag fryser om tårna och har lite ont i magen till och från. borde sluta äta =P
coulda
woulda
shoulda

Det är NYYYYA! avsnitt av greys anatomy ikväll JIPPI! jag har redan slukat de tre avsnitten med supernatural säsong 1 jag fick av sofia igår hehe. verkar vara bra att jag började följa andra säsongen istället för den första, den första är lite seg, fast det kanske är för att jag vet allting redan. men säsong ett är mer "allt är lugnt, lugnt, lugnt och sen BUH!" och så skiter man på sig. de senare säsongerna är mer läskiga hela tiden.

Jag ska bättra mig. tråkiga bloggar på sistone =P

Jag ser er människor rusa förbi. Förbi mitt hus, mina ögon, min bil. Alla rusar. Rusar till jobbet, till tåget, till kärleken, mot drömmarna. Jag står här. Jag sitter och ser er rusa förbi. Längtar efter att få hoppa på mitt tåg. Sluta stå sluta sitta. springa, rusa, hoppa flyga. Vill inte rusa förbi er, vill rusa med er.


I can fix all those lies
But, baby, baby, I'm run, but I'm running to you
You won't see me cry, I'm hiding inside
My heart is in pain, but I'm smiling for you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0