Nu går jag!

Alltså det blir inte bättre av att du lägger dig i och försöker lugna fille. Det funka inte med malin och det funka inte med micaela och då kommer det med största sannolikhet inte funka när det kommer till mig och tobbe.
"Nu lugnar vi ner oss och är snälla!" GAH! Jag kanske faktiskt behöver ta en disskussion med någon.
Svårt att skriva detta utan att låta jätteförbannad (för det är jag inte) men det är inte bara du som har rätt att höja rösten mot människor.

Tack gode gud för att det bara var jag och micaela som åkte utomlands. Det är inte hon eller jag som är "bråkiga och bångstyriga". Det är andra människor som lägger sig i som gör oss till det!

Jag blev så trött. Hade haft så trevligt hela kvällen och så bara "suck". nej nu slutar jag bry mig. jag sätter mig här och säger ingenting för...jag orkar inte. suck.
Save your breath and walk away. För det har verkligen blivit uppenbart för mig, det spelar ingen jävla roll vad jag säger.
Vilka lätta liv folk som bara klankar på alla andra måste ha.

Rättså nöjd ändå med att jag blev hämtad så tidigt av mormor idag. för det skulle säkert ta hus i helvete i den lägenheten när de väl vaknade.
Jag mamma mormor och anton (som kan förstöra en hel dag genom att bara sucka) åkte till uffeslada och gick på loppis. Blev några fynd =D
2 böcker 3 respektive 5 kr.
1 DVD 20 kr
1 plastpistol 10 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0