Låt oss tillbedja tomten

Att det ska va så svårt å komma ur sängen =P

Vi var te Julita idag. Jag mamam mormor och dumma mormors sambo... som vanligt. Det blir dyrt att gå där hehe. Å inte allt för smart att sätta på sig mammas motorcykel stövlar som är SÅ smala. Mina lill-tåar säckade ihop och gav upp.
Jag träffade Bernita där! Min gamla underbara sy-slöjds fröken. Ni som läser här kanske inte hört mig prata om henne tidigare, men hon är speciell. En sån där människa man får styrka av att bara prata med.
hon har dock gått in i väggen. jag är inte förvånad. en människa som bryr sig mer om allt och alla får man leta efter. eller hon uttryckte väl sig inte direkt så att hon gått in i väggen, hon sov bara hela tiden gick till doktorn och blev sjukskriven.

Jag åker ingen mer stanns ikväll om jag inte blir hämtad så det så haha. att frisk luft har en så uttröttande effekt på en. fast på ett bra sätt.

I år har det varit en fin höst och det är stora ord för att komma från mig. Hata höst och vinter. men i år har hösten påminnt om italiens förra året. Åkte förbi en helt GUL lövskog. så fint!
När vi gick omkring vid julita gård fick jag tokfnatt och satte av över en äng täckt med underbara guldgula löv. Jag var tre år igen och det var så fruktansvärt kul haha. skitsamma att alla äldre bara stod och skrattade åt mig. jag visste att de tänkte att kunde de skulle de oxå gjort som jag =D


Jag vet varför tomten säger "hohoho" =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0