I fucking love you! <3

Kvinnan på myrorna kände igen mig. En knallrosa halsduk kan visst ha den effekten på folk =P
Jag hittade typ hälften av sakerna jag skulle ha idag. får böna och be micaela om resten mohaha!

Vet ni!? jag har kommit på varför min dator helatiden glider på höger sida. På den sidan har "fötterna" lossnat haha

Saknar T har varit alldeles för liten dos av honom på sista tiden...

Det känns skönt att ha bestämt sig. Även om det absolut inte är så jag trodde jag skulle välja för ett par månader sedan =P man kan ändra sig och nu får jag stand by it =D men livet blir nog bra. jag ska jobba på det iaf hihi

Om den där lilla pojken nu bara kan ta å va inne på msn nångång så jag kan fråga honom. Inget man tar på varken telefon eller sms. det behövs ett mellanting hehe. man måste få chans att tänka innan man svarar och man måste kunna svara massor. alltså msn =D

Har ni hört britney spears nya? 3. den är riktigt bra. Riktigt fjortis är jag just nu.  MIley Cyrus. Britney och Aqua!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0