Det är alltid bara mitt fel

Trodde hon om någon visste att jag inte var ihop med T vid det tillfället och kunde förmedla det, men det är ju bara jag som vrider på sanningen tydligen så. Uppenbart blev det ju nu sist att det inte alls handlade om just detta problem, du såg det bara som din chans att få säga vad du tyckte om mig.

Tre personer kommer inte att bli omtalade mer här. detta lovar jag. skulle kunna skriva mycket till, ni känner mig (ja somliga iaf). Men det är antingen eller som gäller i denna blogg. Inget negativt inget positivt. det går inte att hylla om man aldrig får dissa.
De som tagit illa vid sig för vad som stått HÄR I BLOGGEN ber jag om ursäkt till, var aldrig min mening att vara elak. Men jag står fortfarande för allt jag sagt och tyckt för det gör jag fortfarande. Ingen är tvingad att hålla med. Men jag har tydligen en tendens att tvinga mig på folk och är det någon som tycker det och även känner sig rädd för mig så ber jag er att sluta vara det eller säg upp vänskapen med mig. Vill ni inte ha mig i ert liv så vill jag inte ha er i mitt så enkelt är det ju.

Tråkigt dock med en person. hade hoppats på att vi kunnat hitta på nått ikväll, men vill man vara arg på mig så kan jag väl inte tvinga någon att inte vara det.

Det var svårt det här. Att inte skriva så som jag egentligen vill. Men gör jag det så tar det ju aldrig slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0