Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Har så ont i magen och vet precis varför. Försöker skylla på annat, men jag vet. Jag vet.
Mamma ringde och väckte mig ur min sköna nyss funna sömn vid tjugo i tio (vaknade ju såklart vid sex när T åkte). Insikten att idag är 5 oktober slog mig mycket hårdare där på morgonkvisten än vad jag var beredd på. Nyvaken omtumlad och förvirrad... Kom hit och håll om mig!

Den vackraste stunden i livet var den när du kom
och allt var förbjudet
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
för det ekar i huvet'
och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna,
den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna



Lördagen till söndagen spenderades i Garphyttan hos vår lilla prinsessa <3 henne jag ser alldeles för lite av. Det hände en del fast jag hade då ingen koll, herren med mask spydde visst i trappen, marina shotta (det var på tiden) alvida slog SOfia ett par gånger på singstar!!, fille rökte, militärpojken bröt ihop, stackars T blev hans axel, blondinerna var alldeles för nyktra, david lika så.

David T3 och militärpojken bestämde sig för att ge sig på mig! Jag har blåmärken och bulor överallt. Jag såg i slowmotion hur den där träplankan skulle gör mig illa, hur den närmade sig mit huvud och sen PANG. där satt bulan japp. =P pojkar lär er leka snällt.

Steffie har fixat säsong 5 (FRYRA AVSNITT) av Supernaturel åt mig!!!! de som gått nyss i usa! höll på att kissa på mig av exitement!(?)


Kommentarer
Postat av: fille

jasså så du lyssnar på winnerbäck? det trodde ja inte...

2009-10-05 @ 13:43:33
Postat av: Sofia

Du.. jag slog dig lika många gånger som du slog mig :P Men jag vann alla ABBA! :D :D Det är viktigt!

2009-10-05 @ 14:18:38
Postat av: Emma H

sofia, om du vann alla abba så betyder väl det att alvida vann alla andra, vilket också är viktigt?



iaf, snygg sammanfattning av lördagen! jag märkte inget, trots att jag var nykter, så sammanfattningen var bra :)

2009-10-05 @ 15:46:36
Postat av: Flugan

Tänk er tanken bara om Stefan hade haft den där gasmasken på sig när han spydde...

2009-10-05 @ 22:38:48
Postat av: Sofia

Emma H: Vann alla OBETYDLIGA låtar ja! Abba rules.

Inte så konstigt att du inte såg nått. Du låg ju typ bara i soffan....:P

2009-10-06 @ 14:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0