Datafilm

Det är hans jävla fel! Gubbfan vred på en kran! Jag kan inte sluta grina. Nu gråter jag för allt! Har inte varit sån på mycket länge och så händer det en liten skitsak och så bryter hela helvetet ut! ush så arg jag är.

Jag har ju slutat lägga upp bilder här för det har bara inte funkat, men nu gjorde vi visst ett lyckat försök.
Vi hade tänkt att se på filmen på TV! eftersom filmen var bränd på DVD. men se det tycket inte våra TVÅ DVDer vi hade i huset. de tänkte då inte acceptera vår lilla film. "Okänd skiva" hävdade de båda att det var.
Så:

Om Mohammed inte kan ta sig till berget så får Berget komma till mohammed (eller var det tvärtom?)


Kommentarer
Postat av: Emma H

YAAAAAAAY för bilder :D

2009-10-13 @ 17:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0