Bränn freak kitchen skivorna!

OH! I går var det freak kitchen. så jävla bra! jag var hundra gånger mer taggad än lilla T haha. jag njöt verkligen när MINA låtar kom. Dock var det hela två förband innan. GAH! och de var...mindre bra.
Så trevligt å äntligen få ett annsikte till rösten. Han såg inte alls ut som jag hade föreställt mig hehe. Å jag var ju smått väck igår. Först såg jag sebbe, sen såg jag glenn, sen såg jag även bland annat therese från italien (som jag ÄVEN ju såg på flygplatsen i jönköping) samt anders bagge HA!
Nu såg jag ju egentligen ingen av dessa men heh.

Tips: Freak Kitchen är jättehärliga att ha sex till haha!

Påväg hem från hallsberg igår fick jag en rejäl vattenplaning på ena sidan. Jag var övertygad om att jag skulle köra av vägen och in i hästhagen för en sekund.
Åkte och handla gjorde jag oxå och fick se att de hade färska räkor för 89kr/kg. "Nä jag ska bara ha dem te sushin jag kan ta frysta" som skulle kosta 9,90kr/kg istället. Lite skillnad?
Men när jag kom hem tittade jag av en slump på kvittot. 99kr/kg för FRYSTA räkor!? VA!? I ren desperation ringde jag micaela, varför förstod jag sen inte riktigt. hon kunde ju inte göra nått =P

Vem vet kanske frammåt jul kan det hända något...om jag orkar vänta så länge...

Vaknade imorrse och hade huvudvärk och ont i kroppen. Att vakna så är inte kul. Å jag är en hjärtlös kall bitch som inte tar åt mig av nått. ja precis!
har varit många par som sovit på den där luftmadrassen på sista tiden haha. Den förengångsskullen fina dagen försvann "tackvare" filmen dreamcatcher. mycket bra film, men den är ju baserad på stephen kings bok så inte så konstigt, konstig film dock =P

Gissa hur många som gick in i den lilla golfen igår? SJU! har inget emot att köra överfull bil men när polisen står på andra sidan torget så blir jag lite skraj!! "JAG KAN KÖRA TVÅ VÄNDOR" micaela slapp ju böter häromveckan när hon hade en kille i bagagen för att hon började grina. och jag kan inte grina på beställning! =P

Kommentarer
Postat av: Anonym

grina ..vad menar du med grina :O det gjorde jag vä inte ;) ¨¨

2009-10-19 @ 19:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0