Banankontakt

Joshua Radin snubblade jag över och föll pladask =P

Ja gud vilken rolig helg jag kommer få...
Hon pratar om att hon ska ha fest men bjuder mig inte...
Han åker bort, långt bort...
Henne kan jag nog knappst räkna med en lördag kväll =P ...
Hon försöker jag komma över...
Dom åker på kryssning...
Hon är för långt borta, han oxå...

Städa är dock något jag ska ägna mig åt. Låter kanske inte så kul, å det är det inte heller, men jag tål bara att göra det när mamma inte är hemma å det är ju inte som att hon städar så det behövs.

I love my spotify!

Hur blir man bättre på att prata i telefon?


JAG ÄR OLYCKAN!
Krasch och banglyckan
Gnissel och panglyckan
Så akta er för mig annars händer en grej


Kommentarer
Postat av: Hannah

Tusen tack världens underbaraste alvida <3 jag saknar dig <3 tack för att du finns!

2009-10-29 @ 08:23:38
URL: http://norderphotography.blogg.se/
Postat av: Linda

JAG ska bjuda dig på fest. Vad gör du fredag den trettonde?? :D

2009-10-29 @ 17:43:24
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com
Postat av: fille

antar att det är jag som inte bjuder dig på fest. du säger ju själv att du är trött på mina spontana påhitt. vet att vi ska ha fest i en lokal resten vet jag inte.

2009-10-29 @ 19:21:29
Postat av: fille igen

alltså antog jag att det är för spontant för dig :P

2009-10-29 @ 19:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0