4 going on 5

Dagen blev inte som planerad men vad nuförtiden blir det egentligen? Av princip tänker jag inte sitt å vänta hela dagen på "my man".

Smörjt min skinnrock idag. den är till och med äldre än skinjackan. Skinnjackan köpte mamma när hon var typ 16 och skinnrocken är från min gammelmorfars syster =P jag tycker iaf att det är coolt

Gick igenom mammas gammla smyckesskrin idag och i en ask under "det-mjuka" i den låg det en lapp! Med någons namn och adress! "Mamma vem är Carl-Henrik?" "VEM?" hon hade ingen aning och kunde inte minnas vem som skrivit lappen. när pappa kom fick vi mamma att ringa agnetha som har koll på alla från deras tid och mamma sa bara hans namn och agnetha berättade på engång att han gått på karro, varit snygg, inte bor i örebro längre och hade spelat fiol med två av deras kompisar HAHA! agnetha är cool!
Carl-Henrik var då tydligen någon mamma gillat första året på gymnasiet.
Vi kom även fram till att mamma och pappa förlovade sig -84 INTE -85 som de BÅDA trodde haha. bra å ha datumet inskrivet i ringarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0