Väntar på julen...

Bonken is back!

Jag saknar min pojkvänn!!!
Lisa har kissat på min vita matta två gånger! gah! men den var redan i stort behov av att kemtvättas så what the hell lixom. Mamma har blivit kär i henne. Jag, jag föredrar nog olle han är cool. Lisa är visserligen fruktansvärt söt =P galningar är de båda två hihi

Att allt ska hända samtidigt. dötid dötid dötid. PANG! det är sånt som lätt gör mig mycket snurrig. fast det är nog något jag får ta å ta mig igenom för så kommer det nog vara nu.

Nu kan man inte säga nej.

Vill inte gå å lägga mig än, men lägger jag mig å bara vilar i soffan så kan jag ju inte sova sen.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Vilken pojkvän? nu hänger ja inte med? när, var, hur?

2009-11-02 @ 22:03:38
URL: http://norderphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0