Lite sliten och trasig

Att jag int ekan låta bli att tappa bort saker. Men det frustrerande är att jag tror inte mp3n egentligen är borttappad, den vill bara inte bli hittad för tillfället eller nått. Alltså så kommer den komma frams å fort jag lagt ut jobbigt mycket pengar på en ny!

Jag "limmar" ihop mig en väska. Sydde ju en ALLDELES för stor till Turkiet. Den har jag nu förminskat och tillför lite fler fickor. Jag tycker den är frän! Bohemisk lixom. ANdra skulle nog säga ful =P

Alvida har varit på Zätas. Men när micaelas mamma ringer vad ska man göra lixom =P Micaela är stor nu. Vad tråkigt hehe

Jag föraktar detta väder. Det var fint igår. Så fint att jag och tobbe tom gick från norr till resecentrum haha. SOL! KOLLA HIMLEN ÄR LITE BLÅ! Men det var ju naivt av mig å tro att det skulle hålla i sig idag. kanppast. små dugga ju för fan när jag gick ut för å hämta tidningen. "japp det var dagens promenad" haha

Hur det verkar gå med kamera inköpet oroar mig...

Jävla mp3 kom fram!

Kommentarer
Postat av: fille

va du på zätas igår, lördag? jag tänkte gå dit:P var utanför o galle tjatade på mig att gå in haha

2009-11-22 @ 20:55:39
Postat av: Emma H

HAR AR VADRET DALIGT! :( (eller ja, det ar ju varmt iaf)

2009-11-24 @ 13:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0