I will try to find my place

Jag har inte haft någon vidare lust att skriva de senaste dagarna, det och så har jag fått lite utloppp för knapprandet på tangenbordet genom annat.

Filmen Zombieland är faktiskt riktigt kul, fast det hjälper ju om ljudet är bra =P

Det finns vissa saker jag bara anser att vissa andra människor borde veta om mig. de borde veta det bland annat därför att de kanske varit med mig flera gånger då den specifika situationen utspelat sig. de borde veta det för att jag sagt det flera gånger, bett om det. de borde veta det för att man är vänner...
Hon borde veta att jag har gluten då hon suttit bredvid mig så många gånger då jag varit ledsen över det.
Hon borde veta att det är inte henne jag tycker illa om bara för att jag ofta säger nej.
Å hon om någon borde veta hur arg jag blir över sånt där då det är hos henne jag klagat över andra.

Folk är spännande. De bjuder in sig själva och tycker sen att vi ska sörva dem!?

Jag har ingen aning om varför jag reagerade som jag gjorde igår... och jagvet inte vem jag ska kunna fråga om det heller för det är så sjukt. Ibland blir jag väldigt rädd för mig själv. Rädd för hur långt det är mellan mig själv som realist och mig själv den som vill våga falla, våga känna.

Kommentarer
Postat av: Emma H

zombieland låter lite halvkul :)

ja såg på michael jackson's this is it.. lurade med linus som inte lyckades vänja sig vid michael jackson utan kände obehag genom halva filmen XD

2009-11-09 @ 18:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0