Elektronik

Polisens hemsida är nog den sämsta jag stött på. Det går verkligen inte att få fram ett smack!

Varför vaccinerar ni er inte? Varför? Det är så löjligt det handlar om den spruta, bieffekterna finns knappt, det kostar inget så varför låta bli. herrejisses. Blir väl dessa människor som även låter bli att få sina barn i framtiden att bli vaccinerade mot smittkoppor och det där som alla barn ska vaccineras mot. Puckon!

Å så förstår jag inte varför det ska vara så svårt å hitta en billig och inte enorm resguide.

De jäklarna tänkte fem säsonger i förväg!! Är på tolfte avsnittet på supernatural säsong ett och DÄR blev det uppenbart att det fanns "en plan" för Dean haha

Det blir ingen kamera på blocket. De skiljer inte så mycket i pris jämfört med om jag köper den i affär. Nu har jag iaf bestämt mig för VAD för nån jag ska ha.

Har totalt tröttnat på den här stora datorn. vill ha internet på min!!! jävla sladd

Kommentarer
Postat av: Emma H

min syster fick jättehög feber, frossa och hjärtklappning av vaccinet :S

2009-11-16 @ 22:01:28
Postat av: fille

ja tänker inte vaccinera mig mot nån grissjuka, finns värre sjukdomar att vaccinera sig mot.. influensa har ja haft tidigare. varför blev det ingen hysteri när minst två dog här i våras av vanlig influensa? den ena var högt uppsat chef inom landstinget o väldigt omtyckt, men tror inte det stod ett piss om det i tidningen.. precis lika mkt som du kan dö av vanlig kan du dö av denna.. jag tror inte på baconsjukan... precis lika lite som en kompis till mig tror på växthuseffekten. dvs han tror inte på den :P

2009-11-19 @ 17:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0