Bullar i ugnen, bulle i ugnen

Jag tror jag gett upp... Idag är det 9 november. NOVEMBER! Mindre än två månader kvar till jul. Kanske dock inte tillräckligt med förlite tid för att ge upp, men jag skiter it! =P

Bonken är glapp och jag har en svag aning om att den blev det efter att anton lånade den förra helgen. hm...

Det finns en låt med Kenneth and the knutters som heter "Det är på hjul som tomten kommer" å texten är grymtbra men den finns inte på internet =(

Jag har bara njutit av helgen! hihi Påväg till tyskland kom jag dock på mig med att vara igår haha.
Idag har jag exprimenterat med bakning. Saffran äru så dyrt så jag ville göra lussekatter utan saffran, men som ändå gav julkänsla. Å det kan nog bli rätt bra, nu när jag hävt i tre gånger så mycket socker som det skulle var från början.

Nu har jag hela säsong ett av supernatural och det ska avnjutas med stiiiil. hehe finns ju vissa saker jag inte riktigt fattat och tror att svaren jag söker finns i säsong ett. men sen har jag väldigt svårt att tro att skaparna tänkte fem säsonger i förväg för det finns vissa saker som bara inte riktigt går ihop om man ser på vad som hände i säsong två och vad som händer i säsong fem. aja jag är besatt =P

Kommentarer
Postat av: Emma H

så mysigt med julkänsla och snöö ^^

2009-11-10 @ 14:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0