A domani

Så länge kortet sistter på väggen finns det en chans. Då har jag ännu inte HELT gett upp hoppet. Jag må vara långsint, men vad folk nog inte vet är att det går åt båda hållen. Jag håller gärna kvar vid hoppet och gammla goda minnen en stund extra, utifall att. Något som tar väldigt på krafterna att göra.



Nu jävlar ska det bli ordningsvaktsutbildning i vår! Nu har jag fått koll TJOHOO!!

Himlen har varit så grå så länge nu att jag har glömt hur den ser ut när den är blå...

Mario smsa mig i fredags. Mario! Gud så glad jag blev =D

Gud vilken periodare jag är.

Nu har jag även en tid hos capio och läkargruppen för vaccination, dock hoppas jag verkligen att de förstod vad jag menade när jag bokade på internet. Jag skrev nämligen inte att jag vill ha vaccin MOT hepatit B, jag råkade skriva att jag ville HA hepatit B HAHAHA! IQ-befriad till max.
Är jag störd som tycker det är kul att få gå å vaccinera sig, ge blod och få sprutor? heh. eller det är ju inte KUL. tycker oxå att nålen är rätt läskig, men då låter man bara bli att titta på den =P

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag har fått dina kommentarer.. jag måste bara godkänna alla kommentarer innan dom visas :P så jag slipper massa skit som inte behöver publiceras :)

2009-11-18 @ 00:37:34
URL: http://norderphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0