143!

Vadå dallrigt spöke? Jag fick med mig mamma till blodbussen idag, men hon hade för osynliga blodkärl så hon fick inte. Men jag fick gå igenom hela proceduren. Eller jag har inte GETT blod än, prover måste tas och undersökas först. Men förra gången, vilket var för ett årsen så bidde det inget för jag hade för dåligt blodvärde. Alltså hade de tappat mig på blod DÅ så hade jag blivit ett dallrigt spöke, eller hon sa att jag skulle kolappsa.
Men inte idag! Jag hade bra blodtryck 110/60 och blodvärde på 143!!! tjohoo!
alltså jag vet att det är väl inget å vara stolt över så då jag inte påverkat det själv, men det är jag iaf =D
alla tre sjuksköterskor reagerade på hur bra blodvärde jag hade hihi. för å vara så ung och tjej alltså.

Å kameran är på ingång nu. tror jag mer eller mindre iaf bestämt mig för vad jag vill ha. GIVETVIS lär den ju bli dyrare än vad jag tänkt mig men de kameror jag funderat på är så "dåliga" så de utgått haha

Imorrn åker jag te linköping. (hoppas jag iaf =P) och på söndag ska jag äntligen få se det där sketna huset. ujuj

min enda borste är i örebro!!

Kommentarer
Postat av: Emma H

blir ett dallrigt spöke bara jag tog twinrix vaccin, fick ligga inne på vårdcentralens toagolv i minst 10 minuter. DET är ett dallrigt spöke. så att ge blod.... gah nej.

bra gjort av dig dock :)

2009-11-12 @ 18:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0