Behöver man påminna dig om att du är min vän?

Jag medger när jag har fel. jag måste visst ha missuppfattat det. men iaf HALLÅ! att hon inte var miss USA är ju bara en droppe i havet. människan är ju dum i huvudet oavsett!

Även om Linda känner sig trött och sliten just nu så komme rhon ÄTA upp  (=P ) kalle i helegn. det vet jag. för jag minns hur det var =P jag levde för helgerna iaf...fast det gör jag ju fortfarande haha
det är lite otroligt. jag var inte på topp, fötterna värkte munnen gäspade osv. men när Linda bara kom å ställde sig bredvid mig för å skära korv så piggande jag tlll. hon verkar ha den effekten på mig. bara att hanågon i sin närhet som oxå diggar musiken på radion det ger enormt mycket i den där miljön.

I can be so mean when I wanna be
I am capable of really anything
I can cut you into pieces

I've never been this nasty
Can't you tell that this is all just a contest?
The one that wins will be the one that hits the hardest
But baby I don't mean it
I mean it, I promise


Ni ska veta att orden"men du lovade ju" säger jag inte ofta. man kan inte lova vissa saker men det betyder inte att man kanske ändå behöver höra det.
"du behöver inte älska mig förevigt, bara just i denna stund"

Jag ska till västkusten i sommar! =D jag ska göra något. jag har nått planerat. en vecka och jag har tappat all koll på mina vänner... kom inte jennies pojk hem från afghanistan här nån dag? gud vad hon måste sväva på moln just nu haha

Kådiskollen säger jag bara.

ush ush ush...inte bra så fruktansvärt dåligt. rumpan är stark...men bred.


Thank you and goodnight

If you want me
You're gonna have to catch me
If you wanna touch my whoa-oa-oa
And if you catch me
You're gonna have to show me
How bad you really want my whoa-oa-oa

Kommentarer
Postat av: Linda

Så fort jag fick en ledig stund från maskinen och du inte var på rast passade jag på ju, jag får ju en kick av dig också. Skulle inte klara jobbet om det inte vore för dig ju! Aldrig att jag skulle välja att jobba på usö om du inte skulle vara där också!!! Fan va roligt vi kommer få i sommar! Jag undrar om man kan jobba två dagar på lithells utan sömn emellan? Det måste utforskas! Filmamara hos mig i juli!! Mitt i veckan! :D:D:D

Okej, skämt dock. Men den där videon var ju bara såååå tragisk, jag orkade inte ens kolla på hela. Hon var en idiot och varenda kotte som tryckte av sina kameror var idioter för hon var ju ful också! GHAA!!!!

2009-05-14 @ 18:54:00
URL: http://brutalasanningar.blogspot.coom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0