Offret blir torterare

Idag är en sån där dag då jag har hur mycket som helst å skriva men lär väl glömma hälften å så komma på det igen när jag ska försöka sova.

hata långa veckorna. hemma halv sju på kvällen man kan ju inte gö ett piss  förutom dusha å äta. varannan dag skulle vara kort och varannan lång istället.
Jag vet inte vad jag ska ta mig te med människorna på jobbet. det måste verkligen komma någon annan de kan skvallra om. men de är ju ärliga om det iaf =P
kände mig jätteupprörd förut om detta och tänkte berätta jätteingående om det hela, men nu bryr jag mig bara inte. jag är en bättre och snällare person än så och hur jag än skulle skriva det så skulle någon få skit. jag önskar bara att det kunde ha tagit lite längre tid bara. vi är ju bara inne i andra veckan lixom. suck. eller borde jag va glad ??
jag luktar korv hursomhelst. jag dushar och skrubbar och dushar och skrubbar men den sketna doften tränger in i mig USH!!

Kändes skönt att det regnade idag. Min själ behövde det haha

Jag vaknade imorrse tjugo i sex av att jag hade en mardröm. Jag skrek mig själv ur sömnen. alltså jag skrek i drömmen. Och det ännu lustigare är att drömmen ENDAST bestod av en blå dörr, mörker och jag själv som skrek på nån jäkla jimmy! först ropade jag lisom bara på honom och sen övergick det till ett rent av panikskrik, ungefär som att jag var övertygad om att han hade blivit ett monster. vem den där jimmyn var skulle jag gärna vilja veta dock =P

Jag red igår! =D STORT SMILE!! Så idag hade jag träningsvärk och sittbena värkte men jag lever! and I'm working my way back, thanks to fille <3

15 augusti åker vi till Stockholm allesammans (om inte tidigare). då är det voicefestival och vi bombar så klart thomas och eddys bostad, som tydligen kommer att ändras. jag bjuder alltså in er i deras nya hem höhö, men jag har tillåtelse. så denna gång ska ingen skrutt komma å klaga över att jag inte bjudit DEN. för fixa åkfordn så löser sig resten.

Älska låten Wrong med Depeche Mode! och så hörde jag Lily Allens "Fuck you" å det är ju bara världens "sötaste" låt hehe

Fuck you very very much

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte min Jimmy va, hoppas jag ;P

2009-05-20 @ 14:53:18
Postat av: mickan

glömde att säga att det var jag som skrev ;P

2009-05-20 @ 14:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0