strandsatt

Jag har hittat ett nytt band jag gillar, Blue Öyster Cult. Läser man om dem kallas de för typ "hårdrockaren med en hjärnas band" haha. Jättemysiga låtar verkligen, sen sa jag vad de hette till mamma och hon bara asgarvade. Deras låtar var visst mer eller mindre bannlysta på 70-80-talet. Jag trodde henne inte. Det finns ju inget hårdrock över den gruppen förutom dess namn, kanske. Men sen kollade jag in låttexterna och okej...jag förstår nu varför folk var emot dem förr haha. Men NU idag är ju texterna verkligen harmlösa.

Jag förstår inte vad som händer med vår värld!? Vad har hänt med dess människor? Har de helt tappat kontrollen över sina egna känslor och tankar?

Jag tittar på de mest lästa bloggarna här på blogg.se och det är ju INGA som är roliga att läsa. Alla handlar om något, och då menar jag mode, smink eller barn!!! Det behövs fler bloggare med något innanför pannbenet (jag räknar INTE mig själv till den kategorin så oroa er inte). Linda och Malins bloggar gillar jag å läsa,
Sofia sökte på internet så nej sorry ingen guldstjärna och föresten så svarade du inte på frågan egentligen. "Vart har JAG fått överskriften huawei ifrån?" hehe

Johanna kallade mig strandsatt och det tyckte jag var en rätt bra liknelse. Strand satt i soffan. Men jag skriver här i oxå att jag har iaf inte körtelfeber...som vissa andra.


Burn out the day
Burn out the night
I cant see no reason to put up a fight
Im living for givin the devil his due



Kommentarer
Postat av: Ulven

Inge gnäll om min blogg ;)

2009-03-11 @ 18:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0