Jag trodde...

Ja nu har jag sökt iaf, men har ju inga planer på att plugga till hösten men det är lika bra att ha det iaf. Ska söka till ordningsvaktsutbildningen igen oxå men jag räknar inte med nå annat svar än sist =/ skratta ni. "haha alvida ordningsvakt haha knappast" men det är faktiskt nått jag skulle vilja bli. Inte på heltid men jag tror att jag skulle vara riktigt duktig påt oavsett vad ni säger.

Det blev biomedicinsk analytiker Döh! 1. Linköping. 2. Uppsala. 3. Umeå. Men jag skulle vilja åka och snoka lite på uppsala universitet så en roadtripp nån gång kanske? men som sagt inga dierkta planer på det just nu. Lite jobbigt dock att när jag varit säker på något tillräckligt länge så måste mitt huvud gå och börja fundera på om jag verkligen är säker på det eller inte. så onödigt

Min mamma är typ medvetslös, pappa jobbar och vi har ingen mat...suck. musiken på min dator har dock hamnat i ordning. =D

FWB ja vad stod det för nu igen? haha. Friends With Benifits. Då vet ni det. Love you Sofia.



I'm tuggin' at my hair
I'm pullin' at my clothes
I'm tryin' to keep my cool
I know it shows

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker det vore askul om du började i linköping eftersom jag söker dit också!! ^^ Naturvetenskapligt basår ska det bli och efter det så har jag lite olika grejer som jag funderar på. Åh, jag kan se det framför mig - Linda och Alvida i samma korridor - vilket liv! =P Sen är det ju det där med att vara säker på saker, för det verkar som du säger alltid vara så att man inte är riktigt 100 på vad man vill. Jag kommer antagligen freaka ut totalt och vilja backa och inte börja på universitetet alls när det gäller ^^ men om det händer så har man ju alltid sina vänner, jag har dig och du vet att jag finns om du vill tjata lite :)

Och det det med ordningsvakt lät inte alls dumt, jag skulle vara livrädd för en tjej som du utanför någon krog eller konsert!! Men allra helst vill jag se dig i linköping med mig :D

KRAM!!!

2009-03-18 @ 16:19:52
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0