I hit rockbottom today


Nyhånglad är ett kul ord



Bara för att man söker betyder ju inget, men allt är bättre än Lithells. Men som linda sa, ja det är bra att man inte behöver oroa sig.

Vad är det mig mig och häftiga bilar just nu? jag blir helt till mig haha

Och nu har jag en sak till att se framemot jippi! men det blir inte spikat förns om minst ett par dar. vill bara få vissa saker avklarade innan. dom två människorna som jag behövde "stöd" ifrån sa väl typ "äh jag litar på dig det duger" haha. mycket nytta man hade av er =P

Om jag någonsin ställer er frågan "vart skulle jag vilja åka? Venedig, Paris eller Amsterdam?" så kom ihåg att det är en kuggfråga =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0