Fel person på rätt plats

Jag vill ha smörgåstårta!!!! Såg en studentklänning i tidningen å det första jag tänkte på var smörgåstårta haha

Så fort jag kom hem från sydafrika såg jag den här reklamen om Carribean Cruises på tv och sa det vill jag åka på! Men jag går ju på kryckor så det skulle ju få bli senare. Men så för ett par dar sen hävde pappa ur sig att han och anton skulle åka båt "VILKEN BÅT!???" Argh! Så idag bär det av för pappa och bror.
Men nu är det så förstår ni att efter som den enda ambitionen jag har för tillfället är att få dricka sprit så har jag och pappa gjort en pakt! Varje gång han köper en ny drink ska han skcika ett sms och så ska jag ta en shot. Vad exakt shoten ska innehålla har vi inte riktigt kommit överens om...
Bonken har han tagit för mig oxå så jag är tvingad att sitta vid fel dator.

Igår efter mycket funderande och övervägande så bestämde jag mig iaf. Visserligen är det ett tag kvar och mycket måste ordnas och kollas upp först. Måste även prata med lite människor men det ska bli av! Bry er inte om att fråga vad för det är det INGEN som vet.

KITT...jo jag är nog lite tänd på den bilen faktiskt hehe men sofia kan ta sig någonstanns där solen inte ofta skiner för henne! Hennes hypotes är bara sann ibland...

Linda vart är du? Jag ska bli av med casten (stöveln) så ska jag bli en bra kompis igen. Samma sak gäller Marina. Vart tar ni vägen?

Emma har öppnat upp ögonen på mig mamma och mormor för, här kommer det...sushi!

Och så en sista sak som oxå slog mig igår kväll och gav mig mer eller mindre rysningar och kallsvettningar. Tänk om jag inte hittar nå jobb (Chansen är ju större än att jag faktiskt gör det...) och det blir lithells igen i sommar fast ja svurit att aldrig mer sätta min fot där, för jag måste ha ett jobb! Eller ännu värre inte ens lithells, för den chansen är ju stor den oxå. Skön sommar iaf men totalt pank. Det där å gifta sig rikt kanske inte är en så dum ide egentligen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu har vi lite fel här.. Sofias hypoteser stämmer JÄMT! :D :D Inget att förneka mohaha

2009-03-19 @ 16:10:58
Postat av: fille

jag ska gifta mig rikt har jag bestämt o bli hemmafru!!!

2009-03-20 @ 09:20:36
Postat av: Anonym

Jag är precis här (i garaget, örebro typ) och jag väntar tålmodigt, det är ju jag som inte har varit en bra vän som aldrig kommit och tittat till dig och bakat goda glutenfria bakelser till dig när du inte kan gå ordentligt! Jag skäms!



Men jag är dock helt pank, och just nu verkar det ju inte bli lithells heller för min del.. de har ju inte hört av sig. Ja, tänk om man inte får något jobb... what to do? -_-' Bara leva med hoppet att allt ordnar sig till slut. =) Man kan ju faktiskt gifta sig rikt...



Kramkram!

2009-03-22 @ 21:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0