Escape

Jag ställdes inför ett dilemma här om dagen. Det var en vän som uppenbarade det för mig men det var jag själv som ställde mig inför det. Så jag frågade min mamma och räknade med att den äldre generationen skulle kunna belysa mitt problem med ett svar. Men ack så fel jag hade. Hon gav mig ingen vidare hjälp. svaret blev "vänta och se" något jag kunnat räkna ut själv.

men kruxet är detta: jag har alla svaren och jag vet hur jag ställer mig personligen till det oxå MEN jag vet inte om jag vågar ställa frågorna. Lustigt va?

Avril Lavigne - Complicated

But you become
Somebody else
'Round everyone else

You tryin' to be cool
You look like a fool to me
Tell me

Why'd you have to go and make things so complicated?
I see the way you're actin' like you're somebody else
Gets me frustrated

Honestly, you promised me
I'm never gonna find you fake it

Kommentarer
Postat av: Marina

hur är det med foten? när blir det fika som du ville innan du åkte till afrika? kramar

2009-03-01 @ 17:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0