Allergi mot en släkting?

Min bror kommer bara hit när han är sjuk och det är jag LAGOM trött på. Alla sjukdomar börjar med den ungen och sen sprider han det te oss. När han är frisk åker han härifrån och så är mamma sjuk och sen är det bara en tidsfråga när jag oxå tillslut är det. Nyss var det magsjuka nu är han megaförkyld och vad tror ni dumskallen gör just nu? jo han sitter på altanen! ute! och att man ska sova och vila när man har feber fattar han inte heller.
Mormor fyller 70 på lördag och är vi sjuka kan vi ju inte träffas. Anton kan vara sjuk hos pappa istället så jag åtminstone får träffa mormor. Träffar inte henne så ofta längre för jagf har inte kunnat köra bil.

Okej ja vet ju att jag sa "aldrig mer klaras" men lördagar är ju för dem över 20 =D nu är det ju bara så att mina små söta vännners föräldrar var ju uppenbarligen lite sega jämfört med mina. Fyll 20 år !

Nån ringde imorrse, mamma svarade. Jag blev så lycklig-nervös-exalterad-rädd allt på samma gång. "Snälla låt det vara high chaparall snälla" det var det inte... det var polisen...*gulp* men de sa bara att de fått min ansökan om ordningsvakt men att sommarens utbildning inte skulle bli av. de ska ha en i höst i stället över tre månader...pyttsan oxå.

Är det så fel att vara i behov av lite mys, inget mer. En bra film, tända ljus, mysig filt och en axel att luta huvudet emot haha MAMMA!

Jag vill ha singstar ABBA och Disney och en chockrosa slips. =P

Mitt rum är stökigt, å jag städade det häromdan heh, men jag älskar det. Belamrade väggar (och dörr) rött, mörkt trä och ni som sett mitt rum kanske inte tänker på det som jag haha men mitt rum är mitt lilla fort och sängen! ja min säng den är himmel***

Tänker måla naglarna idag och tro mig det är ett stort projekt när det är jag själv som ska göra det. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0