Cornerd and scared?

Jag bli flörtad med! JAG! Är jorden på väg att gå under? =S
Alltså jag vet ju hur arga folk blir på mig när jag "undervärderar" mig själv (eller vad det nu heter) så jag tänkte att jag kan ju klaga av mig lite här så ni slipper höra det från mig personligen sen =P

Jag är bitchig, krävande, har stor näsa, är rätt blåst, har oftast rätt håriga ben =P jag är lat, väldigt grisig när jag äter popcorn (vilket är ofta) jag tror aldrig på mig själv. jag är totalt LOST när det kommer till hur man beter sig mot det motsatta könet (för å vara byråkratisk översättning ---> har noll koll på killar) jag kan för allt i världen inte förstå vad det är med mig man möjligtvis kan dras till? vad man kan gilla? Jag kan inte ta komplimanger, alls! Jag blir väldigt lätt nervös.

Men när jag väl känner mig trygg och inte dömd försvinner ALLT det där =D

Sicka ena dagar det varit! =D Jag är hästvakt för fille är ju på peace and love och ännu en gång trivs jag väldigt bra med denna överenskomelse. jag har sedan i onsdags åkt hem från stallet med mer energi än vad jag kommit dit med. visst har jag varit HELT SLUT, men fylld med någon form av lycka som övergått i en snabbverkande (kortverkande) dos av förnyat självfötroende. Det håller bara i sig ett par timmar efter åt men det är härligt.
Idag tömkörde jag lixom för första gången ORDENTLIGT, gjort det typ en gång i skolan tidigare men då SÖG jag inte lite! Men nu kom tom Zandras mamma ut och sa "jag har hittat på dig genom fönstret, gud vad fint han går och jobbar"
Alvida GLAD! Å bella, alltså, jag ska ju int ebli kär, men jag faller...faller och snart hämtar jag transporten å snor hästen för fille hehe. nej då. höhö

Dagens nyhet var ju att Michael Jacksson gått bort, men då undrar jag ju om jag är denna enda människan på denna jord som tycker att han egentligen inte sjöng så vackert?

Veckans stora nyhet är att 19 augusti åker jag å micaela till TURKIET! HA! herrejisses. det ska bli så fruktansvärt roligt och framförallt för att det är med micaela oxå. hon och jag är ju sånna att antingen går det kanon eller så går det åt helvete så vi får väl se <3


Jag har hittat honom! jag har hittat honom! ROB THOMAS I LOVE YOU!!!! Och jag har letat såååå länge efter dig! =D

Her tears like diamonds on the floor
And her diamonds bring me down
Cuz I can't help her now

And I don't know what I'm supposed to do
So I sit down and I cry too

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller inte med om Michael... men resan ska bara bli bra !!! den kommer bli bra :D

2009-06-30 @ 21:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0