I think I'm more me know...

Ja emma tänka sig det är du och Linus nu! <3 men slutar det någonsin att vara positivt så finns jag här. I KUMLA! =P men behövs det en bilfärd till karlskoga så gör det inget heller.
Men du klarar det här emma. jag tror på dig, för jag vet att du tvivlar för du är sån. du måste få tvivla lite för att fatta hur pass säker du är. du måste bara stå för det. dölj det inte, det är då det går åt helvete, det har vi väl lärt oss =P
lycka till, går det så är det UNDERBART...om inte så...bättre lycka nästa gång puss på dig.
And just for the recod DU ÄR INTE HEMSK!!! =P

I hope you can understand me and give me back my peace of mind!

Jag är egentligen lite sur på det fina vädret då jag inte kan använda mig av det =P
Men det är så härligt å köra bil med steron högt dundrande, alla rutor ner vevade, vinden i håret, ett par solglasögon och gasen i botten. Know I'm living. I like driving.

En anledning till varför jag känner mig så konstig ibland just nu tror jag är för att, soms agt jag ahr inget å klaga på å det är ovanligt haha, men oxå därför att jag tror...jag...mår...... bra...? Lycklig är väl å ta i, kom ju fram te det här omdan att jag är ju aldrig nöjd så. Men visst har man bra å dåliga dagar då nått skit hänt, men så är det ju för alla. men förut bar jag på nått innombords som aldrig blev bra....men det verkar röra sig bort ifrån mig. Visst kan man va knäckt, men jag är det inte längre i själen...

Men en stor fjolla är jag fortfarande som beter sig som en liten hormonfylld blyg tonårspojke så är det bara =P
Å frågan kvarstår, vad är det med mig som drar till sig snuskgubbar (och snusk killar ibland för den delen) den som kan ge mig svaret skulle jag vara evigt tacksam. så jag kan göra nått åt det alltså!!


Kommentarer
Postat av: Emma H

antingen känner du mig riktigt bra eller så har ja kläckt ett och annat som jag inte kommer ihåg :P <3!! tack för visdomsorden! och det är en början att du inser att du aldrig är nöjd, för då lär du också inse att du SKA vara nöjd och lycklig :) <3 <3

2009-06-24 @ 19:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0