Jag är som en vandrande humörsvängning

Min "snabbis" på marieberg blev 2 och en halv timma lång idag heh...trött i bena. och idag har jag ju STÅTT mest på jobbet oxå.
Lite konstigt avslut med thomas där. han går på semester nu och jag har pratat väldigt mycket med honom under denna tid. jag lär inte vara där när han kommer tillbaka och jag fick KÄNSLAN av att han ville ha en hejdå kram. men hur vet man lixom? Å om han nu INTE ville ha det å jag skulle krama honom GAH! ujuj
Sen förstår jag inte vad universum har emot mig. Alla de FÅ gångerna jag får för mig att inte ta jacka till jobbet så SPÖregnar det när det är dags att gå hem. hm...

å ibland har man ju tur. Man måste låta sig bli lycklig över de små sakerna. Fick mig en riktigt bra parkeringsplats vid marieberg

Fille ville ju på gå spökvandring runt halloween (31 okt) men nu är det ju iaf 31 JULI =P höhö

Ehm...det är fredagkväll och gissa vad min bror och hans kompis gör i vårt VARDAGSRUM!? jo de mekar med antons moppe! =O vem i huset är mest EXALTERAD över mekandet? Tro det eller ej, men MAMMA!  sluta pilla på moppen mamma och kom å kolla på vad jag handlat istället =P

Sofia jag måste ha mer supernatural!!!!! Jag tittade på avsnitt 15 säsong 4 igår som du gav mig och det var så bra! MEra mera mera!

Jag tror inte du kommer ihåg orden du sa, men det gör jag...

Jag blev irriterad på micaela idag, hon blev arg på mig. suck. vi kommer slå ihjäl varann i turkiet. Eller! Jag kommer slå ihjäl henne och hon kommer strypa mig tyst i sömnen =P

Jag vill ha salta nötter mohahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0