Så ska huvudet börja funka igen

Ja jag är hemma och sjukare än jag nånsin varit. Gick på planet relativt frisk enligt mig själv men gick av planet i london som döv och sen blev det bara värre.  Idag är rösten visserligen lite bättre än igår men jag låter som en 13 årig pojke i målbrottet!
Ärligt talat så hatar jag att skriva om hur sjuk jag är...för ni vet hur TRÅKIGT det är å läsa sånna bloggar. "Å jag har värsta febern, jag kan inte ta mig ur sängen host host..." BLÄ.

så bara för att sammanfatta: Jag har aldig varit så här sjuk i hela mitt liv å då menar jag det.

det är jättekonstigt å vara hemma igen samtidigt som inte alls. Min säng jag säger då bara det MIN säng! det finns inget underbarare (jo det gör det väl men man får ju ta det man kan få).
Jätteskönt å få omge sig med BRA människor i fredags (inte stockholms blondiner som feakar astmaanfall) även om det var det enda positiva med den kvällen. Vad har hänt med mig?

Riktigt stolt är jag över malin oxå. men jag vet ju ännu inte om det bara var en engångs företeëlse, ren tur eller att det faktiskt låg en tanke bakom uppförandet. hursomhelst så var det mycket bra hoppas det håller i sig.

Det är lite frustrerande när man är vän med båda parter. På väg hem hörde jag hur malin minsan fick bita sig i tungan för att inte leka medlare, å det var tur det jag var oxå på väg att ge mig in i leken men hejdade mig.
Man vet ju lixom saker som man vill upplysa personen om men man har ingen rätt att göra det.

Något jag även insåg häromdan när jag lyssnade på juni juli augusti med per gessle var att Lithells har tagit två underbara sommrar ifrån mig, jag får inte låta det bli en tredje. jag har glömt bort hur svensk sommar är!

Jag vill ställa dom där dumma frågorna som jag vet att jag inte får. Fy på mig.



Tillägnad Emma Olander hihi
Tequila Goes down easy, lord it will sneak up on you fast
Tequila Great Big buzz in a lil bitty glass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0