0027 0722642397

Mitt nummer i sydafrika! 500 kr blir ca 30 sms det ar svindyrt! vet inte om man ska ha med tredje nollan nar man ringer eller skicka sms det ar bara och prova.

Jag har inget internet har nere sa nu komme rjg avar avskarmad fran varlden i tre manader. sitter vid juliannes dator just nu ochd et ar inte sa uppskattat...

jag har forsokt smsa sofia men det vill inte levereras!

det ar underbart har nere. tre manader kommer ga fort! men tufft. Orolig over vad som ska handa nar Roz aker da blir jag insarge(????) hoppas verkligen jag kommer klara det har. mamma mia!
det ar verkligen sa fint och gront som det ar pa bilderna!!

hemlangtan och saknaden efter vanner ja den ar pagang... men forhoppningsvis finns ni dar nar jag kommer hem. ni vet iaf vart ni hittar mig om ni behover mig.

Massa kramar hoppas att hora fran er men bli inte ledsna om jag inte svarar for ni har iaf gjort mig valdigt lycklig med ett sms

Kommentarer
Postat av: mickan

klart vi är kvar :)

2009-02-07 @ 17:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0