"Volvosnygg"

Det var verkligen superenkelt å ge blod. Tror det gick på en kvart allt inräknat och det gör inte ont! =P
Fin tröja och bok fick jag. Men lite korkad är jag ju. ska ju te Australien och då får jag inte ge blod på sex månader efter det att jag kommit hem. så nästa tid jag har är i augusti 2010 haha men men jag han ju iaf en gång.

Jag vill så mycket. det kliar i fingrarna nått otroligt! Jag tror inte jag kommer klara att börja plugga till nästa höst... inte om jag känner så som jag gör nu haha men saker och ting kan ändras fort, det ärjag väl medveten om. Eviga frågan är bara vart jag ska få pengarna ifrån.

En låttext kan passa in på mycket.

Trots den OTROLIGA mängden människor så var det ändå mysigt på Liseberg. Bra med kjol. under en sån får man plats med hur många långkalsonger som helst =P å jag skulle gärna tagit med en kanin hem. men grön måste den va!

När jag släppte av Elin vid sibyllas i fredags så fastande bältet i dörren, men det märkte hon inte och jag blev tvungen att gå ur, eller nja...rammla ur bilen för att kunna stänga den ordentligt. Samtidigt som jag "rammlar" ur bilen ropar jag efter elin att hon måste ju stänga dörren och...ja...på nått vis lät jag inte nykter och tror ni då inte det stod två civilpoliser rakt över gatan. De tittade mycket intensivt på mig men följde inte efter iaf haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0