Stirrar

Jävla piss dag. Australien kan inte komma nog fort. Visst ligger det snö på marken vilket jag finner mycket mysigt, den tar dock med sig vissa andra obehagliga problem... ash jag ska inte ens börja berätta.

Grubbleriandet är jag dock färdig med. Kom fram till att det var bästa att låtabil. stort av mig haha eller jag insåg snarare att det var ju JAG som kände mig obekväm med tanken så varför då utsätta mig för det.

Vill så mycket, vill ingenting.
Det är tyst i huset.  Det är en lyx att själv få bestämma när man vill ha ljud runt sig eller inte. Få förstår nog det. Fast när man väl får det är det inte längre det man vill ha.
Nästa år ska bli MITT år. Det här året har tillhört andra. Nästa år då ska det hända, då ska det gå, då ska det bli bra! Nästa år ska jag göra rätt, eller låtabli att göra fel iaf. Nästa år ska jag le, känna mig glad. Nästa år ska jag vara mig själv.
Jag vet att det här nog låter väldigt konstigt men jag saknar faktiskt mig själv. jag vet inte riktigt vart jag hållt hus på sistone.

Önskar att ljusstaken i fönstret kunde fungera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0