Redo att klättra

Att det ska va så svårt å gå å lägga sig. Det är ju lixom bara det att jag inte ser fram emot att inte kunna somna på fyra timmar...suck

Jag ska nog få iväg dem inom sinnom tid.
Fast det är en sak jag grubblar på. har gjort det ett tag. det är en sån där grej som kan vara lika bra att bara låta vara, men som lika gärna kan gå förlorad om jag gör just så...
Den tål nog att grubblas lite till på.

Mycket mycket trevligt att faktiskt komma fram till att det INTE var jag som slarvade bort mp3n. Det var mamma! ha! hittad är den iaf nu...men...den går inte att ladda på annat sätt än genom datorn. prutt.

"If enough people wants you to fail you probably will. But only if you let them convince you that failed is what you have done."

Tenacious Ds Tribute är ... SÖT! man måste bara lyssna på den en gång till.
 
"Play the best song in the world,
or I'll eat your souls

He asked us:
"(snort) BE you angels?"
And we said,
"Nay.
We are but men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0