onda ting kommer i par

det märks väldigt snabbt och tydligt när jag blir stressad nervös rädd eller arg för jag tappar hår. vilket djur är det mer som gör det? kaninen?
"Är du fortfarande intreserad?" Va fan är det för fråga? JA! jag är "intreserad". Att jag praktiskt taget bombhotat er gör inte det mig rätt "intreserad"? (å så kan jag inte ens stava till ordet). Tror det är TREDJE gången de frågar det och det är ännu inte SÄKERT att jag får. Gah! Jag har sökt tre gånger var av två av dem  har utbildningen blivit nedlagd och den första gången var jag för ung. Så ja det är klart som fan detta är något jag vill.
"NÄR kan jag få veta att det är säkert då?"
"Nja...det vet jag inte riktigt. Kanske efter nyår." Jo tjena... Ni tycker inte jag väntat tillräkligt. Kan någon ge mig klara besked här!

Rasar det här så vet jag inte riktigt vad jag sak ta mig till. Jag vill ju så gärna! Å bara därför lär det väl inte bli av... historien upprepar sig.
Tillbaka på ruta ett är jag ju redan, ska jag då behöva gå ner på minus!? Ash jag har ingen ork kvar. Ingen kämparanda. Men jag får väl göra ett sista ryck för annars kommer jag ångra mig i vår.

Jag spela betapet för svenka språket vara dåligt.
Bibliotekare bibliotikarier ... lustigt folkslag

Kommentarer
Postat av: mickan

keep on girl ;)

2009-12-22 @ 21:24:16
Postat av: Anonym

Klart du ska fortsätta hoppas. Blir det inte i Örebro får du väl försöka nån annanstans. Du e ju en sån där som vågar ta sig för saker å dessutom lyckas för det mesta så varför inte nu?

2010-01-08 @ 01:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0