Lussebullar!

Min tv-söndag har helt klart..."tunnats ut". Den är inte värdig sitt namn längre.

Alltså nu har jag käkat så mycket deg de här sista dagarna så snart ser jag ut som en sån klump! men det är ju så gott hehe. jul är mat och bullar i mina ögon =D
dock har jag lite ont i magen... men jag får ju skylla mig själv.

Väldigt tråkigt att emma och malin inte kommer vara i sydney varken när vi kommer dit eller åker därifrån, men vi BORDE lyckas träffa på dem iaf om de ska åka "våran" rutt. Antingen möts vi eller så kommer vi i kapp dem, beroende på vilket håll de åker =P
jag hoppas de har det bra<3 Kollat vädret och enligt mig är det inte det bästa just nu, men verkar bli bättre. Fast 18 grader och regn kanske är skönare än flera minus grader och snö som det är här.

Det är inte en fråga om han kommer dyka upp på tv, frågan är när han kommer göra det =D

Still learning how to fly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0